My Music, My Roots: Anavitória
For Ana Caetano and Vitória Falcão, Tocantins' city of Araguaína is one of the most special places in the world. They both grew up there and where they received their musical education before, they even knew each other. They have since moved on to become one of the biggest names in Brazilian music.
Brazil's newest state, Tocantins, holds Ana Caetano and Vitória Falcão's dearest memories, those of the ANAVITÓRIA duo. For this episode, they return to the place where they spent endless summers before they became famous in all of Brazil. They return to their mothers' hugs, to the steam of warm pamonha and to the dreams that they had in Morro do Além.