Fervo
Married couple Leo and Marina discover that the property they plan to renovate used to be the famous gay nightclub "Fervo." Complicating the renovation are three irreverent ghosts, the former owners of the club, who are trapped within Fervo's walls due to unresolved matters on Earth, forcing the living, the nonliving, and an internet-famous medium to work together to escape this hilarious ordeal.
In this Brazilian comedy, Leo and Marina are a married couple who, as architects, purchase an abandoned house with plans to renovate it. But the renovation hits a snag when they encounter three ghosts trapped in the property, which used to be a gay nightclub known as “Fervo.” Leo and Marina decide to reach out to an internet-famous medium to help the ghosts settle their unfulfilled business on Earth and vacate Fervo once and for all.