Haunted Love
Ana Clara, a sensitive author, lives between the real and the spiritual worlds. Amongst memories, loves and visions, she seeks to understand her soul on a journey marked by emotion, mystery and faith.
Ana Clara is a sensitive author who lives between the real and the spiritual worlds. Haunted by memories, lost loves and visions she cannot explain, she sets on an intense emotional journey to understand her own existence. Amidst stories that seem to come from past lives and encounters that defy logic, Ana tries to distinguish what is a creation of her mind and what is a manifestation of something greater. "Amor Assombrado" is a captivating drama with strokes of romance and fantasy that explores the invisible connections between love, time and the human spirit.