Hebe: The Face of Courage
The series "Hebe: The Face of Courage" reveals Hebe Camargo's true essence, far beyond the parties and glamour that made her famous. Known as the Queen of Radio and TV, Hebe was a woman ahead of her time, who fought hard for her place in a men-ruled environment, personifying women empowerment.
"Hebe: The Face of Courage" presents a new perspective on Hebe Camargo, going beyond the glitter and celebrations that were part of her fame. A radio and TV icon, Hebe was a pioneer and a determined woman who broke barriers in a male-dominated scenario. Her trajectory reflects women's empowerment, consolidating her legacy as a symbol of strength, courage and inspiration for many generations.