Se Eu Fosse Você
Cláudio and Helena are married and stuck in a rut. After years together, their daily routine is punctuated by frequent arguments. One day, a fight goes too far and something inexplicable happens: they swap bodies. Panicked, they try to act normal until they can reverse the situation. But to do that, they'll have to completely take over each other's lives.