A Rainha da Pérsia
In the capital of the world’s greatest empire, a palace twist culminates in the romance between the most powerful man on earth and a young Jewish woman. Amid cunning intrigues, stealthy enemies, historic battles, and the imminent annihilation of an entire nation, revelations about human motives, joined with great lessons of faith and courage, will break forth like light in the midst of darkness.