Käthe und ich - Freundinnen für immer
Psychologist Paul Winter and his therapy dog Käthe receive an unusual request. After being diagnosed with dementia, 79-year-old Christine Saalfeld asks for help not for herself, but for her daughter Marianne. The forward-thinking senior citizen fears that her single daughter will become completely isolated once the disease progresses beyond the initial stages.