Käthe und ich - Zurück ins Leben
Paul and his therapy dog Käthe have to help nurse Hildegard get a young patient back on his feet. Chris lost his mother in a helicopter crash and has been disfigured by burns covering half of his face ever since. The 19-year-old orphan only leaves his apartment at night, hidden under a hood.