Käthe und ich - Dornröschen
Psychologist Paul has a specialization: together with his therapy dog Käthe, he treats patients with animal-assisted therapy. Hospital nursing director Hildegard requests their help in supporting patients in difficult situations. Paul is particularly interested in coma patient Maria Thalbach, who has woken up after five years.