Wilsberg - Alles Lüge
Wilsberg and Ekki find themselves entangled in a case of cyberbullying and fake news, involving defamation, paid smear campaigns, and hurt feelings. At the market, Ekki is attacked by a delinquent taxpayer. Witness Paul Schlächter falls trying to help, sustaining minor injuries. Wilsberg quickly takes Paul to Dr. Britta Lüders for care.