Wilsberg - Unser tägliches Brot
Finding evidence is Wilsberg's daily bread, but gathering proof to accuse an employee of theft is not typical. This is exactly what Fabian Barkland, the majority owner of a renowned pumpernickel company, demands from the Münster private detective. Meanwhile, as a member of the works council, Tobias Nagel fully supports the workers' rights.