Wilsberg - Überwachen und belohnen
In a society where social behavior earns citizens points leading to privileges, the sudden death of a social credit firm's procurator raises suspicions. Detective Wilsberg is certain it's a case of murder and begins unraveling a web of deceit and intrigue, as he delves deeper to uncover the truth behind the facade of a seemingly perfect system.