Ein starkes Team - Im Namen des Volkes
Two unidentified men rob a jewelry store, killing the owner and taking young apprentice Leonie Seidel hostage. The investigative team quickly begins its pursuit. Among the culprits is Alexander Brösser, identified through fingerprints found in the getaway car.