Bibi Blocksberg
As a reward for saving the lives of two children, Bibi Blocksberg will get her own crystal ball. However, during the ceremonial handover, the evil witch Rabia drops Bibi's ball and now Rabia must give her crystal ball to Bibi.
As a reward for saving the lives of two children, Bibi Blocksberg will get her own crystal ball! However, during the ceremonial handover, the evil witch Rabia drops Bibi's ball, which shatters into a thousand pieces. Now Rabia must give her crystal ball to Bibi, but there is a secret hidden in it - and an exciting story begins!