Juliet
Juliet uncovers the secrets of her late father with the help of Klaus, a German expatriate who was closely connected to him. In her role as a police officer, she partners with Jamal, whose loud yet optimistic demeanor contrasts with Juliet's more intellectual approach as they solve cases together.