Schloss Einstein
Schloss Einstein follows children as they navigate friendships, first love, school pressures, and life at a lively boarding school. Their shared adventures, emotional challenges, and constant curiosity shape a colorful world where they grow together day by day.
Fabienne struggles with Massuda while Reena worries about her distant boyfriend.