Kommissarin Lucas - Das Totenschiff
On a riverboat cruise down the Danube, entertainer Rolf Gembel perfects his hair, adorns his lapel with a signature flower, and heads to the stage with hope. His mission: to sell as many thermal blankets as possible to the audience, using charm and flair to achieve his ambitious goal.