Kommissarin Lucas - Finale Entscheidung
Detective Lucas faces a perplexing case when a deceased man's body is unearthed. Unbeknownst to her, this mystery marks her final investigation. Duty-bound, Inspector Wolfram Truss guides Lucas to clues on the corpse that hint at an old, unsolved case.