Kommissarin Lucas - Aus der Bahn
In the heart of Regensburg's old town, a group of four teenagers wreak havoc and threaten a younger couple. Max and Rike rush to the couple's aid, but Rike is severely injured in the process. Determined to seek justice, Max pursues the young delinquents, embarking on a tense and urgent chase.