Kommissarin Lucas - Tote Erde
After a fire, the body of Josef Gerlach, who clashed with environmental activists, is discovered. Ellen Lucas and her team begin their investigation. Gerlach, alongside his brother Reinhold, managed vast grain fields. A cell phone video reveals a confrontation with young activists David Buske and Marie Bacher.