There is no special treatment for celebrities at Toni Hasler's midwifery practice, but he reluctantly agrees to help prepare the heavily pregnant Kathy for the birth of her child. Kathy is the wife of soccer player Walli, a national player and the superstar of Munich’s team. Toni is unimpressed by his accomplishments, but as soon as the baby is born, he becomes an indispensable helper for Walli.