Toni is tasked with caring for the heavily pregnant politician Sissi Hopf, Minister for Family Affairs, and Toni’s childhood sweetheart. Amid mounting political pressure on Sissi and his concerns about her health, Toni must also confront the reality that he is once again developing feelings for her. Elsewhere, Luise is also struggling with her feelings and seeks help from therapist Malu.