Busy midwife Toni Hasler knows all about unwanted pregnancies, but he wasn’t expecting to encounter one within his own family. Toni’s summer camping vacation goes awry when he discovers his daughter Josie is pregnant, and he must do his best to support her as she faces a difficult decision, all while trying to shield her from outside influences.