Toni is a natural-born midwife and loves his job more than anything. Unfortunately, as a male midwife, he doesn't always have it easy, and when the 39-year-old loses his job at the hospital, he has no choice but to strike out on his own. The offer from young gynecologist Luise to take him on at her new practice seems like the perfect opportunity for Toni.