Unter anderen Umständen - Tod eines Stalkers
Detective Jana Winter faces a chilling threat from Ricky Rehberg, freshly out of prison. He blames her for his wife and daughter’s deaths and threatens her son, Leo. Jana must keep her family safe while confronting a man consumed by grief and anger.