Unter anderen Umständen - Dominiks Geheimnis
One spring morning, a grimy note is found on the sidewalk near the Flensburg harbor, a desperate plea for help from 15-year-old Dominik Wiesner, who was reported missing by his mother months earlier. Investigator Jana Winter and her team had halted their search after discovering a farewell letter, leaving the case unresolved.