Unter anderen Umständen - Das Geheimnis der Schwestern
In a nature reserve, the body of a young woman is discovered. Though she's not been reported missing, a mysterious call from the previous night suggests foul play. Detectives Jana and Hamm identify her as Daria, a young Ukrainian girl who is believed to have been forced into prostitution by her boyfriend.