Unter anderen Umständen - Liebesrausch
At a roadside alcohol check near Schleswig, a driver evades police and hits an officer. Despite gunfire, the car escapes. Investigator Jana Winter finds the car abandoned, the passenger gone, and the driver beaten to death, sparking a mysterious investigation.