Die Sterntaler des Glücks
Katja Sterner seeks a fresh start, and inspired by her lucky coin, she moves to the charming village of Herzfeldt. There, she discovers an old pavilion rumored to possess magical powers in matters of love, the place her parents once got engaged. But now, it's set to be demolished. Katja hopes to save the pavilion and find happiness in her new home.