Familie Anders
Therapist Fabian excels in mending relationships yet struggles to salvage his own marriage. Despite this, the Anders family isn't ready to give up. They explore an innovative approach with the Nest Model, aiming to find harmony and rejuvenate their family life by creating a nurturing environment for everyone involved.
Therapist Fabian aids clients in their relationships, but his own life remains a chaotic mess.
Marriage counselor Fabian helps the Kochs while his own marriage hits a rough patch.