Merz gegen Merz - Hochzeiten
Following their divorce, Anne and Erik are fiercely competing for the lead in the race for a happier life, and Anne seems to have taken an early advantage by securing a younger lover. This leaves Erik under pressure, especially with a double wedding in the family looming, where everyone will gather for a showdown.