Inga Lindström - Schmetterlinge im Bauch
While in the middle of working on a crucial project, entomologist Liv is once again drawn into the chaos of her sister Smilla’s life – this time with significant consequences. Smilla has fallen for Love, a charming pilot, and Liv is enlisted to assisted him with his butterfly station, setting off a series of unforeseen events.