Malibu
Hamburg nurse Jantje Schäfer has long struggled to find balance between her job and stable family life. Though her home runs smoothly, she feels worn down by work. That changes when her husband Stefan unexpectedly inherits the Malibu campground at Lake Plön. A new chapter begins, giving Jantje space to recharge, rediscover herself, and build a more meaningful future as she and Stefan set out to revive the site together.
Merle agrees to help but wants to assess the campground before backing their loan.
A rare toad threatens the couple’s plans while Stefan’s new friendship creates tension.
Stefan's getaway with old friends is disrupted by his struggle to balance fun and duty.