Frühling - Flüsternde Geister
As the community aid station prepares to relocate, Katja helps a grieving father search for his missing sons. At the same time, an unexpected connection begins to grow between Adrian and Lilly. The quiet of a new morning in Frühling is disrupted when Katja receives unsettling letters. Though she already knew that Mark was going to be a father, the birth announcement she finds in her mailbox makes that reality feel closer than ever.