Die Schattenfreundin
Kathrin Ortrup's return to Bonn takes an unexpected turn when her father, Franz, suffers a heart attack. He had planned to take care of his only grandchild, Leo, to ease Kathrin's transition into taking over his medical practice. Meanwhile, her husband, Thomas, is tied to his job in Frankfurt, leaving Kathrin to navigate these challenges alone.