Du bist nicht allein
Returning home on the day of her divorce, Eva discovers a bouquet of red roses at her door, accompanied by a note: "You are not alone." The sender remains a mystery. Soon after, she unexpectedly runs into Tom, her first love. Their brief conversation leads to Tom inviting her to dinner. The following day, Eva finds an envelope on her terrace containing suggestive photos.