Die Bürgermeisterin
Mayor Claudia Voss faces a challenge as the district decides to establish a refugee center in the peaceful town of Neustadt-Linden. Determined to make the best of it, Claudia strives for success, but her plans soon meet resistance, led by local businessman Veith Landauer.