Frühling - Blick ins Morgen
Christian Frankenthal asks Katja for help, convinced his father Alois has fallen for a marriage scammer. But Alois refuses to listen and remains sure of his choices, even with Pastor Sonnleitner's support. As tensions grow, Katja tries to uncover the truth and prevent heartbreak, hoping to repair trust before the family falls apart.