Mandat für Mai
Attorney Maria "Mai" Gardner relocates from Berlin to the serene landscape of Vogtland. Choosing to stay, she begins to take on local cases. However, Mai's new life is overshadowed by the need to escape her violent partner, Bo.
In Vogtland, Lawyer Mai Gardner defends a firm whose wind turbine killed a child.
Ferdinand urges Mai to sue his parents for a lack of storytime, and Ursula dreams of singing.
Bo arrives for the summer festival preparations and meets Mai, who wants him to leave.