Merz gegen Merz
What to do when love goes away, but your partner does not? Anne and Erik Merz have been married for a long time when they realize that they don't actually love each other but are just living everyday life. It's not easy to implement the separation they agreed on, because not only do they have a big house and a teenage son together, but they also work in the company of Anne's father Ludwig.
What to do when love goes away, but your partner does not? Ideally, laugh. At least when you get to watch it happen. Anne and Erik Merz have been married for a long time when they realize that they don't actually love each other but are just living everyday life. It's not easy to implement the separation they agreed on, because not only do they have a big house and a teenage son together, but they also work in the company of Anne's father Ludwig, who is now diagnosed with dementia of all things. Under these circumstances, Ludwig doesn't want to do without his son-in-law in the company. Will it be feasible to separate on a private level and continue to work together professionally? Of course not. But it will be fun.
Anne's relationship with Erik faces turmoil as he becomes her colleague, spiraling into chaos.