Gäste zum Essen
Two families from starkly different social worlds collide at a dinner that spirals out of control. What was meant to be a simple introduction turns chaotic. Soraya and André Faber, an architect couple from Hamburg, are increasingly concerned about their 16-year-old daughter Mila as she starts slipping away from them and losing her grip at school.