Prinzessin Lillifee
Prinzessin Lillifee lives with her friends in her castle in the fairy kingdom of Rosaria. Together, they experience adventures that they can overcome with the help of their friendship and Lillifee's magic powers.
Lillifee is unhappy due to a real streak of bad luck, but Pupsi decides to help her.
For Lillifee's gardening competition, Wolke the Rain Fairy wants to help despite the bad weather.
The Sea Queen believes Frog Carlos is an enchanted prince – and whisks him away to her kingdom.
Cindy and Clara open a small bag with magic powder, but an unforeseen event hits Rosaria.
Lillifee finds a celestial flute. When she puts it to her lips, it plays a strange melody.
Bruno the bear and Henry the rabbit prepare food for the picnic, but everything goes wrong.
The water lily blossom is coming up and is about to be celebrated with a big party.
Henry the rabbit accidentally bites into a magic root and shrinks to the size of an ant.