All for Four
Everything is peaceful for brothers Timo and Ralf. They hang out with their old friend Martin, who has left his past as a police officer behind and got a job in healthcare. Timo has moved back in with his girlfriend Lonnie and his small heists with Ralf are running smoothly. That is, until the day Timo discovers that Lonnie's future plans no longer involve him.
Everything is peaceful for brothers Timo and Ralf. They hang out with their old friend Martin, who has left his past as a police officer behind and got a job in healthcare. Timo has moved back in with his girlfriend Lonnie and his small heists with Ralf are running smoothly, that is until the day Timo discovers that Lonnie's future plans no longer involve him. Now Timo needs to try every trick in the book with the help of Ralf and Martin if he's going to win Lonnie back. This could be their most daring heist ever.