Checkered Ninja 2
Checkered Ninja is back, and in a new guise. The cynical toy giant Phillip Eberfrø is about to escape punishment, and innocent children are in danger. The hunt for revenge and justice resumes with 13-year-old Aske, flanked by Sirene, stepfather Jørn and his digestion app, snack-hungry Sune, and indispensable uncle Stewart.
Checkered Ninja is back, and in a new guise. The cynical toy giant Phillip Eberfrø is about to escape punishment, and innocent children are in danger. The hunt for revenge and justice resumes alongside 13-year-old Aske. The two are flanked by Sirene and Aske's stepfather Jørn, who goes all in on his newest invention: a digestion app. The eternally snack-hungry Sune is also along for the ride, and of course, Aske's indispensable uncle Stewart, who, as always, spreads warmth in the family.