Riders of Justice
Markus must return home to his teenage daughter when his wife dies in a tragic train crash. It seems coincidental until math nerd Otto appears with colleagues Lennart and Emmenthaler. Otto was on the crashed train and is convinced someone is behind it. As evidence mounts, Markus realizes it may have been an orchestrated attack. A comedy-fable about community, coincidences and the meaning of life.
Deployed military man Markus must return home to his teenage daughter Mathilde when his wife dies in a tragic train accident. It looks like a coincidence, until math nerd Otto shows up with his two eccentric colleagues Lennart and Emmenthaler. Otto was a passenger on the crashed train and is convinced that someone must be behind it. As the evidence piles up, it becomes clear to Markus that it may have been a carefully orchestrated attack that his wife accidentally fell victim to. This new comedy is a modern fable about community, the universe's coincidences, and yes, the meaning of life itself.