Before it Ends
When headmaster Jacob is ordered to house over 500 German refugees at his high school during the final days of the occupation, he and his wife Lis face an impossible dilemma. If they help the refugees, they risk being branded as traitors and losing everything. But if they refuse, many will likely die. Meanwhile, they discover their 12-year-old son Søren has begun aiding the resistance movement.
When headmaster Jacob is ordered to house over 500 German civilian refugees at his high school during the final days of the occupation, he and his wife Lis face an impossible dilemma. If they help the refugees, they risk being branded as traitors and losing everything. But if they refuse, many will likely die. Meanwhile, they discover their 12-year-old son Søren has begun aiding the resistance movement. Pushed to the limit, Jacob and Lis must make a choice that will change their lives forever.