The Reunion
The three high school friends Niels, Andreas, and Thomas are invited to their mandatory 25-year reunion. Niels and Andreas don't really want to go, but Thomas persuades them. He has arranged the weekend trip of a lifetime with drinks, ladies, and steam baths! The question is whether they will actually survive the Copenhagen nightlife... and if they will even make it to the class reunion at all!