Thomas is getting married, but his stag party takes an unexpected turn following a death. Along with his friends Andreas and Niels, he must embark on a chaotic road trip to a funeral, a journey that threatens both their friendship and the chance of making it to his own wedding in time.
The trio Thomas, Andreas, and Niels are reunited in Reunion 2. Thomas is finally getting married, and Andreas has arranged the stag party of the century... or so he thinks. But a death during the party sets the three friends on an unforgettable trip to a funeral they will not easily be forgiven for. Speed dating, infidelity, and near-death experiences put their friendship to the ultimate test. The question is whether the three friends will make it through the trip and the funeral unscathed, and if they will get home in time for Thomas's wedding. Join the country's best friends on the world's worst road trip in Reunion 2.