The Reunion: Part 4
Thomas stays home with twins, Andreas has a girlfriend, and Niels battles depression after surgery. For his 50th birthday, the friends plan a surprise trip to a summer house. Their weekend turns into a wild, heartfelt journey where they rediscover life, love, and friendship.
Nothing is as it used to be. Thomas is now a stay-at-home dad caring for twin babies, Andreas has finally found a girlfriend, and Niels is struggling with depression and impotence after prostate cancer surgery. When Niels turns 50, Andreas and Thomas decide to cheer him up by arranging a surprise party at a summer house. What begins as a simple celebration turns into a wild, emotional journey where the three friends rediscover joy, love, and the true meaning of friendship. Through laughter, awkward moments, and heartfelt confessions, they confront their fears, accept change, and find new strength in each other.