Lapland Odyssey 2
Janne and Inari have a new baby. When Räihänen visits with Marjukka, the women head out for a wild girls' night while the men reluctantly babysit 1-year-old Lumi. However, they take her to a wedding, sparking a frantic search.
Janne and Inari have had a baby. When Räihänen, who has moved south, arrives with Marjukka to visit, the women decide to head out for a wild girls' night. The men are left to reluctantly babysit 1-year-old Lumi. Janne figures Lumi is such a deep sleeper that they can easily bring her along on a trip from home to Ylläs to celebrate a wedding. However, a couple of unexpected twists arise along the way, and soon, in the endless Lapland night, they find themselves searching for something far more precious and faster-moving than a set-top box. Meanwhile, the women are having a blast at a luxury hotel owned by Inari's ex, pikku-Mikko and what happens at girls' night stays at girls' night. Set during the spectacular autumn colors, this sequel to the hit comedy also introduces new faces, including Kämäräinen and Sekis.